Przelew BLIK na telefon

Przelew BLIK na telefon

Informujemy, że Klienci naszego Banku mają możliwość skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej. Są to przelewy BLIK na telefon. Dzięki niej można  przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

 

Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników BLIK-a!  

Przelewy BLIK na telefon są bezpłatne.

Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500,00 zł.

Dzienny limit przelewów na telefon BLIK to 1 000,00 zł.

 

Warunki uruchomienia usługi:

  • Dostęp do rachunku przez bankowość internetową
  • Zainstalowana aktualna wersja aplikacji mobilnej „Nasz Bank”

 

Jak włączyć usługę?

  1. W aplikacji Nasz Bank wejdź w Ustawienia po czym kliknij w Przelew na telefon BLIK
  2. Włącz odbieranie przelewów na telefon BLIK, możesz również oznaczyć użytkowników przelewów na telefon BLIK.
  3. Potwierdź rejestrację kodem SMS.                                              
Gotowe!
Teraz możesz wysyłać i odbierać przelewy na telefon BLIK.

 

Jak wykonać przelew na telefon BLIK?

  1. W Aplikacji Nasz Bank wejdź w BLIK i wybierz opcję Przelew na telefon.
  2. Wybierz z kontaktów na telefonie lub wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze. Pamiętaj, że aby wykonać przelew na telefon, odbiorca musi być oznaczony logiem BLIK
  3. Wprowadź kwotę i wykonaj przelew.