Przelew BLIK na telefon
Informujemy, że Klienci naszego Banku mają możliwość skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej. Są to przelewy BLIK na telefon. Dzięki niej można przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.
Dołącz do milionów zadowolonych użytkowników BLIK-a!
Przelewy BLIK na telefon są bezpłatne.
Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500,00 zł.
Dzienny limit przelewów na telefon BLIK to 1 000,00 zł.
Warunki uruchomienia usługi:
- Dostęp do rachunku przez bankowość internetową
- Zainstalowana aktualna wersja aplikacji mobilnej „Nasz Bank”
Jak włączyć usługę?
- W aplikacji Nasz Bank wejdź w Ustawienia po czym kliknij w Przelew na telefon BLIK
- Włącz odbieranie przelewów na telefon BLIK, możesz również oznaczyć użytkowników przelewów na telefon BLIK.
- Potwierdź rejestrację kodem SMS.
Gotowe!
Teraz możesz wysyłać i odbierać przelewy na telefon BLIK.
Jak wykonać przelew na telefon BLIK?
- W Aplikacji Nasz Bank wejdź w BLIK i wybierz opcję Przelew na telefon.
- Wybierz z kontaktów na telefonie lub wpisz numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze. Pamiętaj, że aby wykonać przelew na telefon, odbiorca musi być oznaczony logiem
- Wprowadź kwotę i wykonaj przelew.